dysphoria

Acum pe graba sa scriu randurile sa adun cuvintele aici in aceasta semiumbra cibernetica

Sa vii cu lupa si ghidul de conversatie sa numeri pe degete

Unul doi multi

Sa imparti apostroful la caciulite si cu restul sa faci dansul ploii de acum in trei luni

Am fost aratata cu degetul curbat rautacios si am ras pe sub ochii miopi ai lumii

Nu mi-a pasat si nici tie iti jur altfel te-ai opri chiar acum

E usor uneori alteori este plumb nu misc nu clipesc stau privesc inteleg atat cat se poate

In permanenta incerc sa devin sa contest existenta lui ieri pentru cea a lui maine

Iar tie

Iti intind o pana uzata furata dintr-un zbor colectiv si respiratia taiata in lipsa de oxigen

Tu si cu mine totuna n-ai sa crezi nciodata cat de mult se aseamana celula mea cu a ta

Inima mea care s-ar putea muta oricand la tine in piept gandul asta care ma mana acum

Nu iti dau mult dar iti cer nimic in schimb intotdeuna m-am priceput sa ies in castig

M-am tuns mi-am ordonat pantofii am sters praful de pe cartile de capatai

Viata am sucit-o cu susul in jos in lateral si de-a curmezisul imi plac unghiurile fara acces

Euforia

Are un antonim.

In alta ordine, mai ales de idei: Sarbatori fericite la toata lumea! Sa petreceti dupa pofta inimii, sa fiti fericiti si sa aveti un an nou bun! La Multi Ani!

In incheiere, nelipsita poza neregulamentara drept premiu de consolare:

dl

44 comentarii

  1. boker tov sau good morning sau numai bine in general si sa avem parte numai de bucurii care seamana poate cu un platou plin cu gogosi rumenite pudrate nemilos cu praf de zahar si umplute generos cu dulceata eventual de trandafiri!

    de fapt sunt foarte bine dispus si nu intentionez sa amestec fapte reale cu starea de spirit a nimanui…in mod sigur tangenta multor vieti paralele nu intersecteaza decat intr-un singur punct fara valoare aparenta impresia de o secunda a urmatoarelor randuri…lets drink some TALISKER on the rocks!
    draguta poza!…

    SOLSTITIU DE IARNA POSIBIL

    inteligenta risipita intr-un deces de univers
    in blackholes aburinde si infometate
    coama stelelor spre unicul infinit posibil
    ne apropiem de zona destinului privat
    ca un desen de cafea tridimensional
    in aleile albe a mai ramas optimism
    inutil din pacate
    o mana celesta dirijeaza planete
    un bowling subtil sau incert de laborator
    si totul se destrama fara pareri de rau
    suntem doar o ironie accidentala in timp
    un balon de sapun multicolor printre stele
    o lupta fara sens cu teluri superficiale
    sa ne ajute cel de sus in viata viitoare !

  2. asa, deci? esti in toane bune. nici nu ma asteptam de la tine la altceva!!!!
    eu nu stiu in ce toane sunt.. azi. agitate, cred, ca maine plec…. in strainatate! nu spun unde, te las sa intuiesti. 🙂 sa te tii ce-o sa-mi inghete oscioarele……. chiar o sa am nevoie de mult talisker sau ceva din aceiasi tagma. si atunci sa vezi ce zboruri o sa fie pa capul meu… si ce pene vartoase…

  3. calatorie placuta…probabil ca pleci la polul nord ca sa vezi cu ochiul liber al doilea soare care se apropie vertiginos de calea lactee si v-a rezolva ireversibil problema motgage-urilor…chiar se simte la voi acasa ca pamantul si-a incetinit miscarea de rotatie?….nu de alta dar s-a anuntat ca nu se va mai roti deloc cateva zile in decembrie 2012…chiar ma preocupa idee asta cum s-ar putea mentine o viteza de rotatie de „”ïntretinere” …ma gandeam ca daca toata populatia globului ar fugi stand insa pe loc ca pe aparatele de facut sport la domiciliu cu benzi rulante …poate globul pamantesc si-ar amplifica cat de cat viteza de rotatie…si eventual ONU ar face o actiune misionara explicativa bastinasilor din diverselor jungle americane australiene africane…etc
    ca la o anumita ora prestabilita sa participe si ei la actiunea mondiala de „”marire a vitezei de rotatie a terrei””…ce parere ai? …poate si ioana da vreo idee…nu stiu daca nu este timpul de a deschide pofilactic o pagina cu idei salvatoare a omenirii….
    mai avem doar trei ani de fatzait pe glob…dupa aceea nu stiu in ce wordpress o sa mai divagam…anyway concediu placut si talisker on the rock cat cuprinde!

  4. am gasit ceva nostim pt detinderea muschilor facialocircomvolutiunarstiintificdecolorati

  5. si inca ceva http://www.youtube.com/watch?v=f6xKJkZ1zsI

  6. eu am voie asta

  7. ,,,oare eu am voie asta ?

    🙂 🙂 🙂

    si
    :* :*

    CRACIUN FERICIT !!!

  8. anamaria,
    ce ma bucur sa te vad!!!!!! 🙂 ce mai faci??? sper ca esti bine!
    daca-ti vine sa crezi, tocmai am vorbit cu amicul negricios!!!!! 🙂 sper sa-l si vad si sa-mi dea relatii despre tine.
    multumesc frumos. si tie, craciun foarte fericit!
    cu drag.

    mariusica,
    beau vin fiert cu scortisoara si cuisoare, mi-au inghetat nu numai oasele dar si maduva lor, am racit instantaneu si mi-am promis sa nu mai vin in iarna vreodata… gggggggg. sunt usor sub delir, dar voi reveni sa punem la cale un blog de salvare. o s-o somez si pe ioana, evidamente. 🙂
    cu alt drag.

    pupaturi general valabile si multi pass!

  9. important sa nu le vina altora asa ceva prin minte…trebuie sa salvam lumea cu orice pret…asa ca dezgheata totul inclusiv cuisoarele si scortisoara…anyway numaratoarea inversa se deruleaza: http://www.youtube.com/watch?v=_1TAZLkohGY…adevarul ca a mai ramas timp putin…sarbatori fericite…si un 2010 plin de idei novatoare!

  10. ma duc sa ma antrenez pentru socurile lui 2012…recomand antrenament serios: http://www.youtube.com/watch?v=e5QabyRvdFE

  11. dupa antrenament eventual putina aerobica eventual combinata cu karaoke cu efect autosugestiv:

  12. in alta ordine de idei lumsisor sarbatori ultrafericite…un an 2010 exceptional bogat in poeme luminiscente: http://www.youtube.com/watch?v=V8ks9Kkkgj8

  13. ca sa vezi ce chestie… acum am timp dar nu am acces la net…… cum o dau nu-i bine. 🙂
    mercic mult si mult! la fel si tie si tuturor!!!! sa ne fie bine si…. cald (eu sufar de frig zilele astea… 🙂 )!
    ho, ho, ho!
    🙂

  14. pentru incalzire e bun un cfoc cu lemne in camin un ceai rusesc cu rom un dus fierbinte un cremschnitt pudrat si muzica ititalieneasca cu sampanie frantuzeasca…ce poate fi rau in asta?





    ciao bambina

  15. sper te regasesc cu bine in in noul an 🙂

    [da un semn(al) ca ai ajuns cu bine ….. pup !]

  16. Daca iti place muzica,si vrei sa asculti muzica buna,facuta din inima si cu un mesaj bine pus la punct,check this link:
    http://muzicologu.blogspot.com/

    Daca doresti,da-mi add la blogroll si lasa-mi un mesaj te voi adauga cat de repede posibil.

    Un an nou fericit!

  17. si eu pe tine, anamaria!!!!
    sper ca semnul te-a ajuns… 🙂 am revenit pe malul meu…
    mi-a placut la culme ca am schimbat mesaje prin purtatorul de cuvinte… las’ ca tot ne intalnim noi odata sub copacul meu de ceai!

    marius,
    yuuuuuuuuuuum!!!!! as mai adauga eu ceva ce ar merge cu ambientul, dar mi-e sa nu stric poezia….:)
    care-s primele impresii pe 2010? o sa revin si eu mai pe lat, dupa ce ma incalzesc (culmea culmilor, pana si acici este frig zilele astea! i’m doomed…)

    muzico,
    multumesc la fel! o sa te cercetez in curand.

    un an bun si frumos tuturor! Happy 2010!

  18. primele impresii in anul 2010 seamana cu ultimele impresii din 2009…adica black&white in pas de tango:

  19. hop si eu din ceata… sa-ti las o gura de ras… ca de altceva nu sunt in stare… ggggggg…

  20. gata a inceput 2010 vartos! nu ai scuze…cat mai multe poeme luminiscente plz!
    le citim cu placere…a bientot!

  21. daca mai treci pe aici, afla ca sunt inca vie! 🙂 mai putin poetica, deoarece si pentru ca ma seaca niste realitati cu care nu pic la pace….
    azi am putin timp, poate te luminscez… astept sa cada noaptea intai…
    sper ca esti si tu viu si bine.
    x si o

  22. am cunoscut o „vie”-n vie prin frunzele de vitza
    o fetiscana alergand si fluturandu-si alba ei fustitza
    din ceruri soarele divin o lumina lasciv
    si-n coltul gurii radia un zambet cam parsiv
    si vorba aceea din batrani ce -i amintesc cu dor
    vivat el vinho vivat el dinero e vivat vivat el amor!

    te rog sa scuzi spaniola mea de balta…renunta sa privesti la realitatile „”secante”” aplica-le politica strutului…si ce ramane…ca trebuie sa ramana ceva cat de mic…amplifica cu un optimism feroce care sa transforme atmosfera in jurul tau in raiul pe pamant!…si asta fara mijloace artificiale…numai imaginatie pura…cred ca nu-ti lipseste!…uneori terapia poate fii si poezia!

  23. … 🙂 nu stiu cum sa-mi cresc mobilitatea la gat… dar ma voi stradui.

    am incercat sa ma terapizez…. astept contraterapia!!!!!
    sper ca ai avut un happy valentine’s… 🙂

    hip, hip, hurray!

  24. eu traiesc in happy valentine din nastere zilnic…asa ca ziua a trecut complet neobservata…ma gandesc chiar sa compun un poem pe tema asta….pare un subiect interesant…incearca si tu eventual in maniera ta atat de speciala…
    valentine valentine
    daca mai treci pe la mine
    ada miere de albine
    s-o ingurgitam in doi
    sa luam carul cu boi
    si sa mergem pe campie
    in balsam de poezie
    sa privim la norisori
    iar in iarba frematanda
    s-a uitam de toate cele
    sa bem roua florilor
    din frunzele zorilor
    si tinindu-ne de mana
    in a naturii fantana
    cu o pofta dementiala
    sa gasim privind la soare
    o stiintifica metoda
    perfect anticonceptionala….

    hmmmm….nu-i asta poemul la care ma refeream…e doar o pala idee folclorica…sau o idee manelista antivalentinica foarte utila uneori!

  25. 🙂 o sa fac riduri daca ma mai faci mult sa rad!
    eu cred ca pe tine te-a inspirat gasca mea primavarateca de pe cealalta pagina!!! zi ca nu-i asa.
    ce mai fac sosetele?????? zilele astea m-au cotropit amintirile… luna viitoare zper sa le cotropesc eu pe ele… 🙂

  26. au trecut ani si…shosete
    cand noi doi faceam cuplete
    si privind in amintiri
    ne mancam noi din priviri
    doar in fraze virtuale
    care n-au gust de…. sarmale!

    lumsa dear in fine mai cobori si tu din nor..la poporul muncitor!
    despre ce pagina primavaratica vorbesti?…nu de alta dar vad primavara peste tot de cand ma stiu!…apropos de anotimpul ghioceilor! unde a disparut dianette…ma intriga!…sa-i urezi sanatate cand o zaresti!

  27. errata!!!!

    au trecut ani..prin shosete
    de cand noi facem cuplete
    si privind in amintiri
    ne mancam doar din priviri
    sau cu fraze virtuale
    care n-au gust de …sarmale!

  28. 🙂
    chiar…
    ce ne facem insa cu schimbarea asta de axa a planetei????? sa zicem ca mai avem vreo doi… ani…. ? cum propui sa-i fructificam, mai ales ca gustul de sarmale va fi intotdeauna greu de dobandit pe calea fibrei optice…?

  29. chestia cu axa nu ma intriga ci mai mult capatarea subita a catorva lanturi genetice peste ce avem in momentul de fata…poate doare!!!!….referitor la sarmale cred ca trebuie brevetat un patent numit „flying sarmale”””…in care sarmalele au aripi precum porumbelul pacii si pot ateriza in farfuriile care asteapta la diverse adrese pe glob…corpul sarmalelor zburatoare este invelit intr-un ambalaj de plastic vacuumizat…ca sa-si pastreze gustul pe long distance!…cam atat pot inventa la ora asta!…poate imi vor venii si alte idei!…oare dupa 2012 se mai pot gati sarmale…si din ce ma rog?…cenusa vulcanica?…oare cum ar suna?: sarmale de cenusa vulcanica in foi de sperante desarte!….sinistra chestie!

  30. hopa! ne jucam la informatia genetica de acuma…. sper sa nu doara prea mult si mai sper sa nici nu apuc……. egoismul din mine cat casa!!!!
    referitor la sarmale, mi-e o pofta….. te rog sa inventezi cat mai repede o formula de acces. zi-mi pe ce unda sa stau…

  31. simplu: se fierb un stol de sarmale calatoare se scrie adresa destinatarului pe oala…cand sarmalele sunt gata…se deschide fereastra si bineinteles stolul de sarmale isi va lua zborul spre destinatie..desigur destinatarul lasa fereastra deschisa la o ora prestabilita…asteptand sa-i aterizeze in farfurie rand pe rand „”sarmalutele”” desigur pregatind smantanica de rigoare…pofta buna!….

  32. sssssssssssssssssss
    in scobitura tamplei pulseaza un gand
    si-o umbra a lui imi cade peste ochi
    degeaba dau s-o alung cu un gest
    imi pun capul piezis s-o evit
    nimeresc intr-o cautatura a punctului mort
    vad ce nici nu stiu ca pot vedea
    ce nici nu stiu sa-nteleg
    si a iar te intreb
    ce cum unnde si cand
    dar mai ales
    pentru ce
    imi aduc aminte uneori ca exist
    sau ca mi se pare

    trimite sarmalele alea mai repede! stau cu geamul deschis tot timpul…. nu numai ca mi-e foame, dar si frig!

  33. BALADA LA CUPTOR

    stoluri stoluri de sarmale
    falfaind din foi de vitza
    si gatite la cuptor
    cu tot cu rochita
    zboara lin si luminoase
    spre guritze sanatoase
    cu sclipiri margaritare
    si pierzandu-se in zare
    in apus ce bate-n mov
    se aude in surdina
    un suspin , o-ndurerare
    poate-o eprubeta plina
    cu reflexul lui pavlov!

    doamna sarmalele calatoare au de strabatut mii de km…rabdare…si in asteptare…un program de-nviorare:

    FREE HUGS

    bop to the top

    Vanessa hudgens

    Dragostea din tei opera

    dragostea din tei vietnameza

    dragostea din tei chineza

    viva Italia – mocarta

    mambonr5 grupamocarta

    titanic grupamocarta

    Jackson mocarta

  34. votez pentru free hugs, mananc balada la cuptor visnad la sarmalele calatoare si habar nu am avut ca dragostea din tei a strabatut lumea in lung si-n lat…
    mercic de amuzament, happy passover, hugs, kisses and a virtual kind of love.

    la margine

    la masa stateam azi
    mancam supa dintr-o coaja uriasa de paine
    ma uitam absent la solnita si menu
    si trageam cu urechea la ce spunea
    el ea el si din nou ea.

    undeva in departare imi imaginam
    un ocean la care nu am mai fost
    care poate nici nu mai exista
    si din nou isi vorbeau
    el ea el si din nou ea.

    intre cuvintele lor si gandurile mele
    supa capata gust de nisip
    pot sa jur ca auzeam si vuietul marii
    estompand de-si spuneau
    el ea el si din nou ea.

  35. pai aici prin 2004 se canta la radio din ora in ora…plus copii pe strada,sau cofetarii,sau restaurante sau policlinici!…anyway musica buna este limba cea mai internationala…dragostea din tei este exemplul cel mai bun…pacat ca s-a autodistrus formatia…aveau sanse sigure la eurovision sau mult mai mult eventual!…mersi de urari si sarbatori fericite pe curand!

  36. mercic si eu… n-am inspiratie nici… expiratie. dar am trecut sa te salutez scurt si cuprinzator. 🙂

  37. ORACOL 8
    serpentine pe pantecul universului
    soarele nu mai citeste pamantul
    in cafeaua neagra a zorilor de zi
    ma gandeam la ziarul de alta data
    cu furnici de stiri pe globul intreg
    in abis
    era un vis
    proscris
    umanitatea nu mai joaca fotbal
    mingile raspandite in univers
    par transparente pana la disparitie…
    numai paul octopus zambeste…stie el de ce!
    va rugam sa nu fumati …

  38. gee, I’m glad to see you! I MISSED YOU!!!! I thought you deserted me forever… and ever… although I don’t believe in such large time units… because I think I am way too small to match them. 🙂
    anyway, you came by just in time… I have a few days off from the craziness of my life (two weeks and three days, to be specific) so my virtual self can join yours in writing away…………..

    where does the difference lie?

    here
    glued to this spreading moment
    I sway against a perceived movement
    but it’s just an illusion
    and I know it
    yet I choose to fail logic
    and lean forward to make up for the space I think I dislocate.
    always
    feelings are nearer and the way this mind was trained to
    fire and drive me inwards
    so far from them you and everything in between
    still
    I crave the freedom of others
    the optical flow they create in my world
    their wandering swarming
    their frenzy.
    while I constantly heal the crust of this wall
    my skin crinkles under the weight of pain
    and pleasure alike
    and I wonder which is which
    and how can I tell.

  39. lumsi nu intotdeuna ma mananca muza….de multe ori e invers….deci nu ma agit in bloggosfera…dar vorba aceea mai bine mai tarziu decat….niciodata!
    nu-mi fa pofta de talisker ca-mi picura pavlovul din coltul gurii sub forma de tzunami
    on the rocks…esti sanatoasa voinica? ca poeme superbe le scrii cu dezinvoltura…de ce nu tiparesti un volumas…bilingv? precis se va vinde ca prea le scrii din suflet….anyway…sa-ti mearga cum vrei tu…adica numai bine!
    traiasca maimutele lum vesnice si in-scenate cu maiestrie!

  40. 🙂 deci muza este di vina!!! o sa am eu o discutie cu ea intr-o zi cu umbra… ca soarele mi-e sa nu-i faca rau.
    da, sanatoasa dupa toate aparentele. cu voinicia, mai subtire, ca, deh, nu poti sa le ai pe toate.
    dar tu??? cum iti merge? ai gasit ce cautai? 🙂
    ca de obicei… nu talentul ma mana… ci alte cele greu de acceptat in public.
    ehei, maimultele lum…….. ce-a iesit din niste ciorapei cam stramtuti… ca sa vezi… nebanuite sunt caile sosetelor! ce zici? sa ne dam intalnire cu crosetele pe marginea lor? cred ca am da-o pe spate pe ioana… eu, una, pe la ea n-am mai trecut de peste un an de zile… am chef sa fac ceva neregulametar. poate ma aleg si cu cartonas galben… sau rosu…
    la multi ani! tot nu stiu „cand”, dar important e trandafirul…

    ps bine, uita de talisker! gandeste-te la ceai de coji de nuci (????… )

  41. sincer ma bucur ca esti exuberanta…asa iti sta bine si cu o rocita alb albastra:

    hai la ioana
    chiar vrei s-o dam pe spate?
    ca precis te alegi cu un cartonas
    si mie mi se face uneori de casrtonas dar ma abtin din motive eticopateticodemodate
    cin cin
    daca nu gasresti talisker poti incerca cu gin and tonic….
    sfantul M

  42. mersi pt la multi ani esti a doua persoana pe ziua de azi care anticipa…sper sa fie la multi ani zilnic si forever…hai sa bem un paharel in ciorapeii lui ioana sau din ei…deobicei se bea din pantof…propun crocs…sunt foarte incapatori!

  43. 🙂 sfantul M…. hai ca-mi place…
    pai, sa stii, am trecut pe la sosete sa iscalesc. daca scena nu apare in urmatarele cateva zile inseamna ca chiar am dat-o pe spate si, mititica, nu si-a mai revenit… asteptez pana in weekend si daca n-o vad, trimit ajutoare!
    eu totusi gandesc ca cea mai incapatoare incaltare este tot cizma, eventual foarte inalta, pana le coapsa. sa tot bei…
    deci, esti in sarbatoriri, huh? bravos si enjoy!!
    si eu… intr-un fel anume. sarbatoresc lucrurile foarte simple. ca spre exemplu, ca azi pot sa ma duc sa-mi schimb rotile!!!!!!!! ah, frivolitatea lucrurilor marunte… ce culoare capata din vria vietii consumate in goana dupa lucruri importante… si cand te gandesti ca totul este doar perceptie si nimic mai mult.

    x & o

  44. marele secret este sa iubesti viata


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

  • Blog Stats

    • 56,107 hits