cu o falca-n cer si una-n asfalt

Nu stiu de ce

Este inpropriu si incorrect

Nu se asorteaza cu vremea si nici cu lungime fustelor zilele astea

Dar nici ca mai conteaza acum.

Mi-au sclipit ochii in toate culorile azi

Si m-am gandit la timp

Iar ultimele luni

Un an

Mai bine

Nu am stiut deosebi ieri-ul de azi

Maine-le fiind in permanenta frustrat.

Of.

Cuvintele scurte intelese si nesubliniate cu rosu

Imi aduc aminte de casa

De vremea in care scriam cu creionul pe maculator

Desenam cu carbunele pe pereti

Cate vise mi s-au indeplinit

Cate au murit

Cate nici n-au vazut lumina gandului.

Iar ma simt uriasa

Strivita intre sus si jos

Atat de aproape de amandoua

Fara loc de intors.

Si vin aici la lacasul ascuns al mintii mici din alta emisfera

Sa-mi indrept cuta dintre sprancene

Sa ma prefac in pasarea maiastra

Si pe urma intr-un fum

Sau un punct.

Repet

Nu stiu de ce

N-am stiut niciodata

Si nici n-o sa stiu

Stiu

Dar o sa continui sa intreb pe altii

Sa le iscodesc mintile

Pana gasesc imaginea in oglina

Rasturnata erotic pe canapeaua lenesa din sufragerie

Langa care sa ma asez

La o cana de ceai

Sa compar circumvolutiunile

Conversatiile in surdina

Pulsul de la mana stanga pe venele albastrii

Prin care curge o viata

La fel ca a mea.

Am basmul in cap

Cu muma padurii alergandu-ma prin padurea de fier

Mi-am pierdut pieptenele la un joc de noroc

Si casa si jumatate de viata

Pe putin

Ruleta ruseasca nu ma incanta

Nu vorbesc limba cu toate ca stiu alfabetul

Si sa numar pe degete.

18 comentarii

  1. Să spun MINUNAT?

    Intâi, bine ai revenit, Lumsa! Tocmai se intreba Ana, unde ești , ce faci?
    Citindu-te , am aflat-

    ””Dar o sa continui sa intreb pe altii

    Sa le iscodesc mintile

    Pana gasesc imaginea in oglina

    Rasturnata erotic pe canapeaua lenesa din sufragerie

    Langa care sa ma asez

    La o cana de ceai

    Sa compar circumvolutiunile

    Conversatiile in surdina

    Pulsul de la mana stanga pe venele albastrii

    Prin care curge o viata

    La fel ca a mea.”

    Iți doresc să rămâi in basm!!!

  2. Ginutaaaaaaaaa!!
    ce ma bucur sa te vad… pe marginea basmului meu ciudat… blogul asta a ramas un fel de punte intre lumile mele incongruente…
    sunt inca. traiesc ca toata lumea… mai pe sus, mai pe jos… incert, vorba ta. 🙂 Tu????
    te rog, transmite salutarile mele Anei! …si Galei, Manon, Aghiuta, daca mai tii legatura cu ei.
    sa fii bine de tot!!!
    iti multumesc ca te mai abati pe aici si-mi lasi semn. 🙂

  3. Unele dimineți au gust de mere coapte!
    Bună dimineața, Lumsa!

  4. so beautiful
    ca deobicei pana cu care scri
    este de la o pasare maiastra
    hranita cu boabe de inspiratie miericuloasa!!!.
    ..adica miraculoasa cu gust de miere…mai sa fie…
    poate fi si miere periculoasa…
    god!

  5. Ginutz,
    diminetile tale au ceva din aroma noptilor mele… 🙂
    Buna dimineata! si una dedicatiune pentru cafea…

    Mariusica,
    de unde si vorba, pericolul vine de unde nu te astepti…. ai de grija!
    si una dedicatiune si pentru tine, pentru egalitate in rasfaturi, de pe acelasi disc. imi imaginez ca asta ar merge ma bine cu talisker si noaptea, nu dimineata, dar te las pe tine sa alegi cadrul…

    cin-cin!

  6. chestia cu „pericolul care vine” seamana uneori cu povestea drobului de sare care sta sa cada…de plang toate femeile din casa…dar am auzit zeci de cazuri reale care se termina cu un nonhappyend de tipul „o tinara pereche s-a innecat in mare si din trei barbati care au incercat sa-i salveze doi s-au innecat si ei”…nu-i gluma!…sper insa ca nu traiesti cu chestia asta in gand zi de zi….optimismul cronic are o parte buna: in fiecare zi soarele straluceste mai tare..si fiecare clipa care va veni iti poate aduce something good sau very good…cred ca e singura boala cronica care merita s-o ai…deci cu taliskerul on the rocks sau cu gin&tonic eventual tot on the rocks sa incepem un maine mai fericit decat astazi…si vorba ta cin-cin-cincinal!…numaI asa s-o tinem!

  7. iti trimit trei flacai care precis nu au incercat sa salveze pe nimeni de la innec…si par foarte optimisti!

  8. Ce flacai!!! Copilasi, nu gluma… dar ce voci au!

    ce mai faci???? care mai este mersul, fuga, zborul? mai lasa si tu un viers ca eu nici litere in alfabet nu mai am. daca as mai fi avut, mitologia pestelui as fi facut. neam de neamul lor nu m-ar fi uitat. si cand te gandesti ca eu sunt din cu totul si cu totul alta specie.
    pana ma mai dumiresc ce mi-a casunat pe peste si alte cele, tu sa fii cuminte si cincinalizat. ma bazez pe legea nimic nu se pierde totul se transforma. tot ce trebuie sa mai inteleg este „in ce?”

    in cautare ma arunc si sper sa vin cu traista plina data viitoare.
    exoexosiexo

  9. asta este exact cum spui nimic nu se pierde (in shosete desigur) totul se transforma….dar desigur suferim psihologic explicand de un puternic complex shosetier ionizat stii tu de cine…si ne-am transformat in doi lenesi…de jungla stii tu de care …atarnati fiecare de creanga lui si cu capul in jos iar restul in sus…pot sa-ti trimit si o poza dacanu e clar…anyway mai gandim poetic hiperbolic si invers proportional cu dezintegrarea caii lactee anuntata spre sfarsitul anului 2012…ard de nerabdare sa ajung si la chestia asta mai mult decat epocala..si sunt curios sa vad cum se va descurca civilizatia fara cartele de credit automobile trenuri avioane etc intr-o perfecta comuna primitiva…vanatorii pescarii si canibalii vor trai minunat….propun o reciclare profesionala la nivel mondial…cei care fac asta si a!
    stazi prin diversele jungle afroaustraliene sunt scutiti de ideea mea novatoare…

    SONG FOR FINE DEL MONDO
    as manca un canibal
    chiar cu-n tatuaj banal
    foamea mea-i ucigatoare
    si nu folosesc scobitoare
    tot ce-i viu as macina
    fara foc…uite asa
    sunt satul de mestecat
    toata ziua neincetat
    doar cadavre preparate
    prajite sau marinate
    din diverse vertebrate
    suntem oameni aruncati
    dintr-un rai…nevinovati
    ca am vrut sa stim prea multe
    si pedeapsa am primit
    sa mancam totul prajit
    sau un sushi captusit
    consumatori de cadavre
    asta suntem negresit
    dar iluminarea vine
    in curand ne vom schimba
    adn-ul va primi
    lanturile suplimentare
    si-ntro lume viitoare
    nu stim de va fi cu soare
    cu totii oameni vom fi
    precum domnul isi dori!!!
    si promit ca-mi rup o coasta
    ca scap de plictiseala
    si sa-mi fac din ea nevasta
    sa intre vecinii-n boala!

    mai sa fie…chiar si dupa fine del mondo barbatii astia obsedati…tot la femei se mai gandesc…se pare ca nu exista tratament profilactic…
    cu un mare respect dedic acest song lumsei din ciorappenstrasse nr 1
    complimente seismice ioanei-mama!

  10. sorry…am descoperit mici greseli de tipar

    SONG FOR FINE DEL MONDO
    as manca un canibal
    chiar cu-n tatuaj banal
    foamea mea-i ucigatoare
    si nu folosesc scobitoare
    tot ce-i viu as macina
    fara foc…uite asa
    sunt satul de mestecat
    toata ziua neincetat
    doar cadavre preparate
    prajite sau marinate
    din diverse vertebrate
    suntem oameni aruncati
    dintr-un rai…nevinovati
    ca am vrut sa stim prea multe
    si pedeapsa am primit
    sa mancam totul prajit
    sau un sushi captusit
    consumatori de cadavre
    asta suntem negresit
    dar iluminarea vine
    in curand ne vom schimba
    adn-ul va primi
    lanturile suplimentare
    si-ntr-o lume viitoare
    nu stim de va fi cu soare
    cu totii oameni vom fi
    precum domnul isi dori!!!
    si promit sa-mi rup o coasta
    ca sa scap de plictiseala
    si sa-mi fac din ea nevasta
    sa intre vecinii-n boala!
    mw2011

  11. mariusica,
    ca ma bucur ca mi-ai lasat poem 🙂 nu pot sa-ti spun… esti un scump.
    sunt intr-o vrie groaznica. tine-mi pumnii pentru miercuri. please!!!!!
    revin.

    pana una alta, have fun with a new Romanian hit… in US! 🙂

  12. iesi din vrie lumsishor
    si=am sa sar intr-un picior
    miercuri ai sa-l treci usor
    tu vei fi prea fericita
    poate cazi intr-o ispita
    sa mai scrii o poezie
    cu-o fierbinte frenezie
    sa ne bucuram si noi
    precum beethoven facea
    cand o oda compunea!!!!!
    hop si-asa!

  13. beethoveniada scurta pe picior nesarit

    in ispita am cazut
    poezia mi-a crescut
    stau stranut si ma gandesc
    inc’un pic si ametesc
    ia te uita ce cantare
    la tigai rasunatoare
    merry christmas chinezesc
    si confucius pitoresc
    .
    dar
    .
    lumea are o culoare molateca
    in care-mi vine sa-mi bag mainile
    ca intr-un aluat din care buna imi facea gogosi in unele dimineti
    ale copilariei evident
    cuvintele sunt ceea ce alegi sa intelegi din ele
    la fel si oamenii
    .
    si totusi
    .
    uneori mai dau cu banul
    si-mi aleg sortile legata la ochi

  14. Vine zăpada!
    Cât de repede fuge timpul, Lumsa!!!
    Ce mai faci???

  15. Ginuta!!!
    tu esti vesitorul anotimpurilor. imi place rau. 🙂 mai ales ca eu am doar doua, si nici alea prea diferite. chiar ca nu te prinzi ca trece timpul aici… in ideea in care nu te mai uiti din cand in oglinda….

    multumesc, eu sunt bine, intr-o viteza ametitoare… dar tu? data viitoare cand vii, sa-mi povestesti! sper ca vechea trupa iti tine isonul in continuare…

    ca intotdeauna, ma bucur mult sa te vad.
    XO

  16. dear lumsa iti urez un craciun fericit multa multa sanatate si cat mai multe poeme superbe

  17. Mercic mult, Mariusica! 🙂 Sper ca si tu ai avut/ai sarbbatori fericite, pline de bucurii, mancaruri delicioase si… nectaruri rafinate.
    Cin-cin! La Multi Ani!
    xo


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

  • Blog Stats

    • 56,107 hits