5 to midnight

In harababura asta de nedescris sed in centru incet
Gandurile se leagana intre in afara si inauntru
Intre banal si absolut
Ca un prunc satul si istovit
Molfai lingav
Simturi
Fiorul aroma timbrul gustul si vedenia unui alt timp
Dincolo sau dincoace de acum
Totuna
Risipesc rasuflari
Sfartecate in ascutimile cuvintelor dezlanate
Rupte de la incheieturi pe silabe anapoda saracite de inteles
Sub ratiunea degetelor
Pe puls inmuguresc desene in hena
Alambicate
Urca coboara se intind se amesteca se agata se frang
Cocon metamorfic pe un miez fierbinte si efemer.

In harababura asta de nedescris sed in centru cuminte
Imi ascult sufletul cu urechea
O spirala lanceda pe dedesubtul acestui trup
A carui carne se tine mai greu dupa os.

Photobucket

La Multi Ani!

38 comentarii

  1. Bună dimineaaaaața!La mulți ani, lumsa!!
    Am rătăcit măsura viselor.Timpul este, dintr-odată, un simplu contur, ieri pare astăzi!
    O să împart bucuria cu Ana și Manon.Îl „zăresc„ în fugă pe Aghi, nu mai știu nimic de Gala.
    Am lăcrimat de fericire, aflându-te în zâmbet!!!!

  2. multumesc, Ginuta!!!! Eu il astept si pe cel chinez sa inceapa, ca cica este super bun pentru… zambetul meu ai alte cele. Altfel, distinctia intre ieri si azi, anul asta si cel trecut, este o simpla chestiune de conformitate si nimic mai mult… iar ca ai ratacit masura viselor este grozav!!!

    Deci Manon mai are blog? Eu am incercat sa ajung si la ea saptamana trecuta, dar linkul meu s-a impotmolit, de unde am tras concluzia ca si-a inchis blogul. Asa ca, da, paseaza urarile si spre ea din partea me, te rog.

    spor la poemele discrete si pupici cu sclipici!

  3. LA MULTI ANI !
    uite cum apar patrupezii pe unde nici nu te-astepti. :D… Da, Manon s-a schimbat la fata. Ia lucrurile mai usor si se mai distreaza printre picaturi.

    Praf te stele ne-am ales… dar macar tind sa cred ca toate eram stele ALESE intradevar :).

    Pentru a elimina confuziile, semnez
    Manon 😀

  4. Wow, Manon!!!! Ce surpriza placuta! ma bucur ca te-a ajuns mesajul meu si ca te vad.

    Scuze ca te-am tinut atat in moderare, dar uneori nu dau pe aici cu saptamanile…
    Mi-a placut ideea cu stelele alese… 🙂

    Suni bine, ceea ce-mi place tare mult. Sa-ti fie bine in continuare si mai arunca-te pe meleagul ist cand si cand…

    Pupaturi cu drag

  5. off topic [of course]

    nu sunt inca bine,
    pina in mai mai e muuuuuuuuuuuuuuuult,
    dar
    am mereu cestile pregatite

    –––––
    cred ca ai inteles mai mult decat as fi vrut, observandu-te pe alte …. ‘locuri’
    am multesa-ti spun
    dar pe mail sau skipe

    de aghiutza nu stiu ce sa-ti spun, pt ca nu stiu ce si cat stii tudin pb mari pe care le are

    par ingrata, dar nu sunt, crede-ma!

    SCENA poate sa-ti spuna muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte

    si da,
    TE ASTEPT,!
    cu toate necaz mele topite in ceaiul de o ora sau pt… chiar nu conteaza..

  6. mama, am strans toate fetele de pe vremuri la postul asta!!!!!!!! o mica minunatie!

    Ce mai faci???????????
    Ma bucur tare mult sa te vad si pe tine. Da, cred ca pana la urma trebuie sa incercam o alta forma de comunicare. Un skype are fi ideal, ca putem sa ne plasam si cestile in perspectiva si semiprofil… 🙂

    Nu, nu stiu nimic despre nimeni. Eu sunt rupta de realitatea imediata, daramite de cea de la mii de mile distanta… Imi pare rau ca pari sa nu-ti fie prea bine. 😦 Inteleg ca nici lui Aghiutza?
    Ai grija!

    XO foarte speciale

  7. eu chiar treb sa comunic cu tine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    cind ma lasa durerfea iti scriu pe mail ID-UL DE PE SKYPE
    *:

  8. verifica-ti e-mailul. O sa-ti las date acolo.

    xo

  9. si normal , toata vina este a bietului caine….

  10. Evident!… stiam eu ca cineva o sa se prinda cine este vinovatul in toata schema asta…

  11. O curiozitate personala, ai reusit pana la urma sa te debarasezi de poza …tip id?

  12. hey, hey, hey, ce mai faci? dar aventura? De laptar nu te intreb – imi imaginez c-a murit (!?)… Daca iti gasesti altul, sunt dispusa sa-mi ciulesc ochiul pe „urmare”.

    la intrebarea-ti: Nu, nici n-am intentionat. Prea tarziu.

    ma bucur de vizita. 🙂

    cin-cin!

  13. MESTECAND UN FUM DE PIPA
    sau
    CRAMPEIE DE BETIE IN MIEZ DE NOAPTE
    sau
    BUNA DISPOZITIE BIZARA SI PUTIN AMARA

    cand vin la tine adormit
    zburand pe coada de chibrit
    in vidul spanzurat pe usa
    era o urma de manusa
    o crima dubla spovedea
    urland durerea de masea
    pe steagul de stomatolog…
    imi recitai in ritm de blog
    trecutul tau istoric
    cu un profund talent retoric
    si vad prin ceatza tridimensionala
    un abur maiestuos plutind
    peste o supa de suspine
    fierband pe focul vietii
    netrebnic ma uitam inert
    la vidul decedat in panorama goala!
    vai!
    cati samburi de tacere
    imprastiati pe campul disperarii
    iar am plonjat cu capul inainte
    in lacul straniu al mirarii
    intr-un peisaj de roci lunare
    cu cer crapat in puzzle
    veghiind sordid la drama cu noroi
    la albia cea sumbra sapata intre noi
    vai!
    m-am plictisit..poemul asta e tampit!
    prefer sa ma retrag la schit
    cu un pocal de lut in mana
    si sa ma-mbat neincetat
    cu vinul rosu adecvat
    sa-i zicem: chianti!
    cin-cin! vino si tu la mica mea betie
    dar nu uita sa scrii pe-o foaie de hartie
    poemul cel mai nou…
    xoxoxo xoxoxo xoxo!

  14. Mariusica, ce cautai treaz la ora aia? Sper ca nu acelasi lucru pe care-l caut eu la ora asta… Nu de alta dar in emisferele astea temporale se cauta, in esenta, ceea ce nu se poate gasi. Bine, asta depinde un strop si de topografia teritoriului cercetat. Dar sa nu-mi prind urechile in vreo metafizica ca o incurc pe tot restul noptii; cu toate ca, cel mai probabil, si o logica simpla mi-ar fi peste puteri acum. 🙂 In orice caz, ma bucur ca in somnambulismul momentului ai nimerit si aici (si in ce forta!) – prea nu te vazusem de mult. Cin-cin!
    p.s. Tout va bien, n’est pas?

    pre-somnografie – jam la post- (varianta moderna a lui jam and toast)

    cum sa refuz o betie si o foaie de hartie
    cum sa stapanesc compulsia sariturii in cap
    in tandem
    incoerenta gandirii
    retorica cuantica
    xoxoxoxo
    scarmanatul cuvintelor in coarne
    care de bine care de rau
    si totusi
    am socotit prost chiar daca dezinvolt
    m-am aruncat in pahar fara sa-mi caut mai inainte buzunarele de har
    acum plutesc indecent
    ca intr-un asternut pufos al unui vis in care nu ma pot misca
    nici daca as vrea

    plus bonus:

  15. pour toi!

    http://www.filmeonlinefree.net/filmeonline/comedie/page/3

  16. mercic frumos! Si de bine ce m-ai trimis la pagina de comedii, eu m-am uitat la „melancholia”… 🙂

  17. incearca si un alberto sordi superb!!!!!
    e un gigantic al cinematografiei italiene
    iti mai gasesc eu cateva productii superbe cu ilustrul decedat
    http://filmehd.net/mafioso-1962-omul-mafiei-film-online-subtitrat.html

  18. am gasit si alte amuzamente
    sa-mi spui daca reusesti sa le vizionezi
    sunt clasice vechituri forever

    ni-vu-ni-connu-1958-filme-online[2].html ni-vu-ni-connu-1958-filme-online[2].html

    lhomme-orchestre-1970-filme-online-gratis[1].html lhomme-orchestre-1970-filme-online-gratis[1].html

    tais-toi-2003-filme-online-gratis[1].html tais-toi-2003-filme-online-gratis[1].html

    malena-2000-filme-online-gratis[1].html malena-2000-filme-online-

    underground-1995-filme-online[1].html underground-1995-filme-online[1].html

    dom-za-vesanje-1988-filme-online-subtitrate-gratis[1].html

  19. un film foarte interesant…. documentar….enjoy!
    http://filmedocumentare.com/zecharia-sitchin-se-vor-ntoarce-anunnaki-in-2012/

  20. Wow, ce de filme! Imi trebuie cel putin o saptamana sa le vad… iar mie mi-a crescut un gol in stomac de cateva zile. Indata ce-l rezolv, o sa ma arunc in filmografia sugerata. Mercic frumos.

    xo

  21. gol de stomac cuneiform

    in vid individ perfid stupid naratiune
    stomac tolomac desfrau in pustiu
    cardinal mental fiere putere durere online
    mereu incerc nou erou thermopile
    deodorant savant antiaging gigant
    stereotip cand tzip dezastru atlantic
    demostene cere strabun sultan divan
    pe drum marginal pocal di chianti termal
    forever youngster canabis today stradivarius
    ogiva in suflet machiavelic suras menstrual
    surpriza indoor de vatican sentiment dezastru

    in spuma de valuri geneva utila cutremur oceanic
    maya spre astre arata pendula secreta timid
    big bang theory vulcanic nostradamus canin
    good night

    p.s. pentru gol in stomac e recomandata o supa cu leustean
    simti aroma plutind in atmosfera? mniam mniam plus!

  22. 🙂 In sfrasit stiu cum sa fac noduri!!!! Inteleg ca asta este un pas initial si fundamental in lectia de pescuit… pe care mi-ai promis-o demult.

    Imi place tare colajul… si leusteanul – foarte post-modernist! Ma intreb cum se va numi curentul post post-modernist… Nu stiu de ce, dar am sentimetul ca tu ii vei gasi un nume pe masura.

    moi, cu golul mai plin
    divin
    pa-dam, pa-dam…

  23. somelove stories for you !!!

  24. I love love stories, particularly when they involve dogs!!! And I love the fact that dogs have no sense of time – whether you’re gone for 15 minutes or two days, your dog will be equally happy when you’re back.

    🙂

  25. anyway…multa fericire cu ocazia lui 1 martie

  26. every way… Thank you!!!! 🙂

    Si clip de premiere:

    PS Sper ca ai vazut „Despicable me”… Iar daca nu, promite-mi sa-l vezi!!!

  27. l-am vazut!
    apropo ca tot ne plac cainii:
    http://www.wimp.com/pitbullkitten/

  28. haios rau. Mi-a tot stat sufletul crezand ca pisicul va ramana fara cap… Ce-o fi in mintea lor, si cum s-o fi inventat conceptia ca pisicile si cainii nu se au prea bine??? Probabli ca nicio specie nu s-ar hrani cu alta daca ar fi mancare (gata sau semi-preparata) pe toate drumurile. Probabli ca am fi o planeta suprapopulata (cu toate speciile, nu doar oameni) in care ne-am avea toti ca fratii…

    🙂

  29. totul se coreleaza se pare cu incalzirea treptata a planetei…se incalzeste planeta dar si relatiile interanimale…cu oamenii e invers se pare…am si eu un caine cat un poney…sa-l vezi cum se pupa cu toate mitzele din cartier…cand iese afara trage cateva latraturi la amicele lui si apar automat vreo doua care vin fuguta si se freaca de picioarele lui…sau il trag de mustati sa zicem…lumea se schimba!
    iti trimit un serial documentar foarte interesant despre primul razboi mondial:
    http://filmehd.net/the-first-world-war-2003-primul-razboi-mondial-in-imagini-online.html

  30. aha! Ce rasa este cainele tau? Am uitat.., in caz ca mi-ai mai spus… 🙂

    Misto. Al meu catel nu se mai are bine cu pisicile… de cand a coabitat mai bine de un an cu o pisica foarte teritoriala… De atunci incoace, sa nu mai vada pisici…

    Am si eu un video edificator: cum sa bem apa daca nu avem… cana!

    miau & ham & xo

  31. cest mon chien
    http://www.vanzaricaini.com/mare_de_pirinei-1.html
    din cand in cand bem o bere together
    la chianti nu am ajuns cu el de teama sa nu le invete si pe amicele lui pisicile…e puternic agil si agresiv simpatic…cand sta in 2 picioare are cam 160m pe scurt un om…bun flacau!


  32. e un jupan misto! reco,amd

  33. deci lets dance something:

  34. Frumos caine!!! Nu-i de mirare ca stai la o bere cu el uneori… Imi place termenul „agresiv simpatic”…

    in incheiere, niste stiluri mai dezlanate:

  35. GREEN REALITY
    trubadurii au carnea verde
    asa credeau femeile carnivore
    din epocile apuse undeva in amazon…
    nu stiu cum dar lipsa de chitaristi
    in orasele de provincie
    lasa un fel de umbre pe strazi
    ca si cum o bomba atomica
    ar fii deschis o gura hulpava
    in ciuperca oribil cenusie…
    dar de fapt la primarie si in gradina publica
    erau doar strigoi cu fetze demolate…
    cest la vie…
    cel putin noua ne place perfectiunea canina…
    are o atitudine perfect sincronizata
    cu cel mai bun prieten ei : omul
    asa se zice!
    go!!!
    Ttp://www.youtube.com/watch?v=AJfTZnsJ6g8&feature=related

  36. asa, iar am intarziat… but, what’s new???

    Imi place poemul tau neo-post-modernist! Cat despre catelul dansator, nu mai vorbim. Am gasit si eu unul:

    xo


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

  • Blog Stats

    • 56,107 hits