indignarea culorilor

din varful unui pantof

amorf

spintec aerul caerul

gandului lanced

fuiorul molatec al unui frison electric

necontrolat eclectic

cuvintele se incaiera in cerul gurii

as vrea sa spun

furii

dar mandibula inclestata de susul ei

scrasneste

trosneste innebuneste si nimic

decat un icnet sterp de gat infundat

inundat

nu se aude

crude imi stau gandurile

faldurile fustei si ifosele

infatuarile

permutarile nesfarsite ale unei minti

necuminti

smintite de-a dreptul

aici

chiar aici

in causul acestui moment

am mai fost

m-am zgait in scursul hipnotic al nisipului

m-am panicat la ireversibilul gand al sfarsitului

si-am inghitit in sec

saliva chioara

amara de foame de dor

de insatietate

voluptate arabescoida

impletita silfida

catarata pe coapsa virila a altui gand obraznic

dintr-un cap

fara paznic

am coagulat sentiment

resentiment presentiment avertizment

fara folos

fara noima

fara de viata si moarte

coapte

se vor gandurile

si faldurile fustei incropite perfect

dintr-o tusa de arhitect

bezmetic

eretic

in unghiuri drepte inepte

in care ochii se sparg de chin

de lipsa de sfera efemera

de rotunjimea unui corp galactic

indraznit din intamplare

enigmatic

dintr-un timp pe care nu-l incapi cu mintea

cu gintea

de om simplu

cu puls si repuls

nascut crescut imbatranit

murind cu fiecare secunda inca un pic

minuscul crepuscul

smuls de reflectii simturi

smalturi sarite de pe vesela de gala

scoasa doar pentru musafiri

firi trairi

neobisnuite stalcite smucite

angoasa acestui gand pe care nu-l indraznesti singur

ti-l permit ti-l ghicesc

cand te ademnesc aici

te scornesc te iscodesc

rascolesc

nispul clepsiderei asezat cuminte

silentios simandicos

cu prestanta de stanza

desueta cocheta

dintr-un alt timp

de care tu si eu nu ne mai aducem aminte

cuvinte scenarii si datul in bobi

nimic nu-i mai real decat acest moment

incoerent

dar acest moment

a si trecut

s-a dus s-a scurs

pana ai citit un potential infinit s-a si implinit

impietrit intr-o memorie incerta

inerta

ca o floare presata intre filele unei carti de copii

cu litere mari si desene in culori odata vii

17 comentarii

  1. nu acel moment incoerent este ‘vinovat’ pt erezia culorilor, ci -poate- acele firi trairi taiate in unghiuri drepte-unui arh… bezmetic, ascunse, apoi sau poate dinainte de a le ‘croi’ sub faldurile.. ~ in sentiment resentiment presentiment avertizment~

    –––––

    gasit ieri in inbox – multumesc, Lumi,
    eu plec luni, maine seara iti raspund

    si ce bine e ca te-ai intors !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. Si cand te gandesti ca, in aparenta, noi – arhitectii bezmetici ai propriei noastre lumi – suntem vinovati de toate cele. Dar chiar suntem? Darwin sustinea ca „scopul” naturii este sa creeze specii perfecte si minunate. Vis a vis de asta, un profesor al meu sustinea ca aceasta perfectiune/frumusete se traduce de fapt in capacitatea de a simti durere, si ca, mai mult decat atat, apogeul acestei „evolutii’ este durerea mentala… care ne caracterizeaza si defineste atat de bine pe noi oamenii. Am putea conchide, prin urmare, ca suntem un soi ciudat de perfectiune bilogica/materiala care a lunecat din greseala, sau nu!, intr-un plan metafizic. Si tin’te nineaca atunci can materia si nonmateria se amesteca! De aici si pana la aroganta cu care ne inventam lumea externa sau interna nu-i decat un mic pas… care suntem manati sa-l facem intr-un set de dimensiuni pe care nu le intelegem in ruptul capului, cu toate ca ne dam ca da… Vorba e, avem noi cu adevarat vreo putere asupra noastra insine cand jumatate din actiunile noastre, sau poate mai mult, sunt dirijate de forte de care nu suntem constienti?

    dincolo de filosofia chibritului cu care se pare ca m-am trezit azi pe scoarta, ma bucur sa te gasesc aici!!!!!! 🙂

  3. … x ….
    🙂

  4. Emancipand,

    era cat pe ce sa te sterg… dar cum mi-ai intrat in moderare si nu in spam, te-am cercetat. Foarte intreresant. Si tu imigrant si tu scriitor de poezie in limba materna si imprumutata… Asa deci, sa presupunem ca inteleg „zambetul” din mesajul tau. Mai ramane sa pricep „x” ul… 🙂

    chiar ma gandeam zilele astea la intensa experienta a imigrantilor, constientizata sau nu, si realizam cat de departe sunt de ambele lumi. De una dintre ele fizic, de cealalta, emotional. Mai mult, realizam cum haul asta nici ca se va inchide vreodata.

    Bine ai venit/trecut pe aici!

  5. minunata indignare cu o extra filozofie…pe vremuri iti trimiteam un comment mai usor….sunt indignat …alte timpuri…alte opinii…faca-se voia Domnului!

  6. suport si comnetarii mai grele, don’t worry, just don’t be sad! Trebuie sa ma gandesc cum sa te scap de indignare. Voi reveni aici… cu vreo forma de terapie. Trebuie sa storc creierasul un pic….

    A! si La Multi Ani! Stim noi de ce, doar ca eu nu stiu data…

    🙂

  7. terapia mea este muzica valurilor marii,,,,nu stoarce deci nimic
    nu sunt sad si nici sado si nici….dimpotriva …ma scald in propriul meu auricul si mi-e cald bine si rosu…nu sufar decat de o fericire autentica a lucrurilor simple ca un bob de strugure…si vinul tot de acolo vine…ce zici de un chianti…bun este! nu ma imbat niciodata si asta e bine,,,pot privi adevarul lumii noastre salbatice chiar cu cateva paharele in plus…cum ai trecut taifunul recent?….au zburat cateva lucruri interesante prin fata geamurilor tale?…masini pisici struti sandale cu oameni in ele sau pur si simplu ai dormit tot timpul.?

  8. mersi asemenea pt la multi ani si sa fi sanatoasa 120 de ani cu bucurii si cantec plus voie buna perpetua

  9. si tot pt amuzament un subtil film francez about love
    http://filmehd.net/combien-tu-maimes-2005-filme-online.html

  10. Asa, m-am adunat…

    Chianti sa fie!!!! Ca sa ne asortam, mi-am pus si eu un pahar. Usor cam acrisor pentru gusturile mele acum, mai ales ca am mancat ceva dulce inainte, dar ma gandesc ca poate iti calc pe urme… si voi vedea si eu lumea in rubiniu spre roz in urmatoarea jumatate de ora… Deci, ma bucur ca esti in continuare fericit si ca nu te-a indispus vreun rand de-al meu in dunga gandului frant pe intelesurile nelalocul lor.

    Nu, uraganul ala nu ne-a navalit, si oricum nu eram aici cand ameninta. Dar daca as fi fost aici, si-ar fi venit vijelia, n-as fi dormit ci m-as fi zgait la cruzimea naturii cu un amestec de curiozitate, frica si exaltare – toate dintr-un sentiment de fragilitate care devine visceral in asemenea instante… Sa stii ca totusi eu am vazut unul furios, in 2005, chiar de la geamul meu… care parea ca va crapa in orice moment… si am vazut ditamai copacii cazand… pe masini… si vreo cateva pasarele nefericite zburate fara mila, si alte obiecte neinsufletite… Ma bucur nespus ca n-am vazut si sandale cu oameni in ele!!!!

    Abia astept sa traiesc 120 de ani, cu conditia sa mai am blogul asta si pe tine de cititor!!!! Ma intreb cam ce mi-ar mai da prin tartacuta la varsta aia… Sper ca-mi va mai ramane vreun gand ratacit, pendulandu-se molcom intre cele doua emisfere stafidite… 🙂

    Ah! Filmele frantuzesti! Nu se dezmint… orice ar fi. Romantici iremediabili. Iti recomand si eu un film, foarte bun, nu atat despre iubire, cat despre pasiuni, de orice natura, de care avem nevoie, si citez, ca sa reducem aceast lume uriasa la ceva mai usor de „ingurgitat”. „Adaptation” – film american (altii care nu se dezmint…), dar este tare istet.

    Ma bucur mult de vizite!

    Iti las si eu un clip cu un instrument muzical (hang drum) despre care eu habar nu am avut pana acum aproape un an… Imi place tare mult cum suna

    xo

  11. vad ca esti in verva spre bucuria cititorilor tai…asa ca meriti stimulante in continuare…
    iti place ciorba de burta?…oare din ce fel de burta se face?
    http://www.safeshare.tv/v/CmW4JstY9lM

  12. si din varful unui pantof nu chiar amorf mai bine zis musical – pt tine personal musica fara sfarsit:
    http://italiasempre.com/verita/mp31.htm
    http://upchucky.com/

  13. mama, ce burta!!!!! Pot si eu… dar doar daca vreau…. Bine ca nu vreau… ca poate mi se incaleca coastele… sau matele… 🙂

    si cata muzica!!! pe pagina cealalta tot pe atata arta. Am ce vedea si asculta pe urmatoarea decada. You’ve got me covered! Stai ca te acopar si eu pe tine… cu ceva mult mai subtirel… un singur canticel, mititel, dar care inveseleste pe toata lumea… si-i face sa danseze in jurul tigaii, bucatariei, sau buteliei… Si, bineinteles, Happy New Year! Petrecere frumoasa!

  14. supersexy mahala cu copchilasi ritmati….oare este reala?
    iti trimit si eu o fetita minune…uite asa for pleasure!
    un an minunat si tie cu sanatate si spor la poeme…
    http://hutko.net/out/%D0%BD%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8F-%D0%BF%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B8%D0%BA-oh-darling-%7C-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D1%8F-%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D0%BD%D0%B0

  15. 🙂 ce talentat esti tu sa gasesti copchilasi minune!!!!! super draguta fetita.

    mercic! imi fac un mare elan sa intru intr-un an mai bun, sau macar mai special. te voi tine in curent. ia-ti caciulita cu urechi ca sa nu te imbolnavesti!

  16. stai pe loc si nu misca
    iti trimit un serial traznet de amuzant
    http://www.990.ro/seriale-1055-The-Big-Bang-Theory-Teoria-Big-Bang-online-download.html

  17. Aha. De vizionat si de ras! Pai sa vad atunci.

    Revin pana in Craciun sa te colind. Ferea!

    XO


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

  • Blog Stats

    • 56,107 hits