„I am human; nothing human is alien to me” – Terentius

“Hurt people hurt people.”
I heard this in a movie, a tad over a life ago
Remembered it just now, so lame, with this full moon
So poorly fitting into a nearsighted eye
Its cross-like spills, the horizontal one perfectly aligned
The vertical, always slightly slanted to the left
On the bottom, slightly longer
Slightly sad.

Oh, dear,
How many times you told me to give up melancholy
To crawl and cradle myself into the happy bent of bare instants
No past, no future?
Countless, I know.
No need to remind me
No need to pour the words again and again
No need to hyphenate your name to mine.
They’ll never make a whole.

I didn’t get it right away, you know
No punctuation
Which the adjective, which the verb
Only the universal noun, the people.
The mind then lingered, on its own
To grasp the trick, to come to peace with meaning
Gobbled it down before I could ignore it
And carry on… my bliss.

Lately, I filled my head with poetry
The kind of those regretful for not having done this or that
For getting old, for letting love slip by
Not biting into the velvety, ripe “peach” of life
Not risking an un-removable stain of fruit
Onto the collar of their immaculate shirts
Or a faint prickle on their once-plump lips.
But is it so?
Is it that they didn’t take a chance before their skin gave in
Or is it that the chance never came near ideal?

I know you’ll laugh
And “rest your case”
But I will tell you that I, too
Cringed at the lack of touch, and years subtly merged into decades
And irreversibility
And all that jazz
Yet I did take that “chance” although it pained.
You hurt
Hurt me
I did and do the same.

si nuca peretelui asta:

15 comentarii

  1. a naibii de bine potriveala…..

    [poate ca se cuvenea sa nu fi scrijelit eu nimic aici…. pup :*

  2. pai daca nici tu sa nu scrijelesti ceva, atunci cine?????
    🙂

    cat despre potriveala, teoriile care ajung legi nu le mai poate nimeni nega. cu alte cuvinte, se aplica universal, pe toate coordonatele, la toate nivelele, si in orice dimensiune.

    xo

  3. in limba romana parca suna mai bine…oricum frumos graiesti doamna…ca deobicei!

  4. abia ce m-am intors din vilegiatura si intru doar sa-ti las un rand de bezele, in semn de scuze ca te-am lasat singurel aici… ca n-am mai apucat sa intru in ultima saptamana. revin sa vad filmul…

    si mercic, evident!!!!!

    🙂

  5. ca sa nu te plictisesti dupa intoarcere iti trimit
    cel mai complet catalog de arta din lume, cu 5000 de pictori celebri si 100000 de tablouri valoroase din tezaurul picturii universale…
    http://www.mystudios.com/artgallery
    enjoy!!!!

  6. wooooow!!!!!! Merci! Grozav site. 🙂

  7. daca vrei si un peux de italiana….din alte timpuri…mai am ceva for you:
    http://italiasempre.com/verita/mp31.htm

  8. hei-hei, Mariusica,

    iata ca am mai ajuns si eu pe aici! Uneori nu mai stiu drumul, alteori intru in niste vrii inexplicabile, cel putin prin prisma de vedere a atora, iar alteori ma mai paleste si vreo raceala care ma tine un secol…
    de data asta a fost o combinatie din toate.
    merci si de muzichia asta – vad ca tu cunosti niste site-uri, nu gluma! 🙂

    tu ai mai scris vreo poema??? daca da, lasa-mi si mie un vers, sa-mi tina de urat. pe la mine n-a mai dat inspiratia, sau daca a dat nu eram eu acasa…

    XO

  9. poem necomandat
    de comanda lumsitoriana
    binecuvantat de einstein r.i.p

    din prelegere propun ca
    spatiul dintre stele e liant
    deci stinge luminile din cenusa
    creierului nocturn
    si priveste tetradimensional
    la stralucirea umbrei tale
    ca un tezaur de stele virtuale
    te nasti ca o formula secreta
    si dispari in neantul subtil
    al necunoasterii de sine
    si al istoriei universale…
    e ultima ora la lectia de fizica:
    http://documentare.digitalarena.ro/nassim-haramein-intregul-negru-2011/

    mw555

  10. Pana sa vad si eu videoul, a disparut!!! Nu mai exista cica. Macar ma aleg cu poemul!!!!!!!!!!! Ce-mi place. Sa inteleg ca te-ai reintalnit cu muza?

    Am stat si-am cugetat, Mariusica, in umbra zulufului razlet, cam ce sa storc din creierul cu sinapse ofilite… Am vrut o versa sau un strof, un poezie sau o catren, cu rim sau nu. Si cate altele am mai vrut… Si totusi, reiese ca degeaba am vrut… Dar intr-o zi,…….

    Mai spune-mi despre tine, despre lume.

    I’m all years… or ears, same difference 🙂

    ps mercic de poem!

  11. este interesant de vizionat lumsik!!!!
    http://www.rediscovers.info/nassim-haramein-intregul-negru/
    incearca la adresa de mai sus si sper sa te distreze!!!
    nu m-am intalnit cu muza, ci cu aMUZAnta adica pe undeva pe langa ca sa zic asa!!!
    despre lume ce sa zic?…respira ca un cetaceu muribund sau furibund…se zice ca 2012 e fatal…asteptam cu o lipsa de curiozitate totala… speram ca va fi invers!…si apres nous…cartofi prajiti!

    mw555

  12. sarbatori fericite lumsik

  13. Merci mult, Mariusica!!!!! (Ce catei cuminti!) Si tie, sarbatori fericite in continuare si un an nou bun si bland!

    Merci si de link. Am reusit deci sa-l vad, si de altfel am mai citit/auzit de Haramein. Interesanta teorie, dar tot mai am de asteptat pana sa ma dumiresc ce structura – tetraedrica sau altfel – are un suflet, de unde ca vine, unde ca se duce, si cum se potriveste el in restul dimensiunilor…

    Si uite asa, incalec pe sarmaua Craciunului asta, ma intreb cum va fi cea de anul viitor comparativ cu cea de anul trecut, cum pastrez o continuitate a simturilor in ciuda infinitelor variatii, sau o continuitate a fiintei in ciuda permanentei schimbari si impart sistematic gandurile diminetilor la cele ale noptilor cu speranta ca rezultatul va fi odata inteligibil.

    Cin-Cin si La Multi Ani!
    🙂

  14. to
    lumsaceum disparutus & rara avis
    ai urez un an 2012 plin de veselie si sanatate
    si poeme superbe de tip ancestral cu nuante violacee rosicolae

  15. Si tie, Mariusica, un an an cu multe bucurii, sanatate si realizari! La Multi Ani!!!!! 🙂

    Merci frumos de urari si canticel! Si merci pentru constantele treceri pe aici!!!!

    X & O cu drag


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

  • Blog Stats

    • 56,107 hits